My Kawaii Blog

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


assalamualaikum!welcome to my blog . at first aku nak ucapkan berjuta-juta terimakasih sebab korang sudi untuk jenguk belog aku yang tak seberape ni, and I wish you Happy reading my blog. Thanks!ikhlas dari aku irisha fatihah.

Status : saya Nur irisha Fatihah berbesar hati pada hari ni sebab ko sudi datang belog aku ni walaupun korang tak bace korang klik ke page ni pun dah buat aku punye hati kembang kuncup dah. bye :D


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: MissBunnie.
Full edit: Zalfa
awner blog: cisha aldama

Asma Ul-Husna
Assalamualaikum cik pembaca :)
 minta maaf. aku hanya mengambil masa selama 10 minit untuk berada di page ini kerana sakit perut yang teramat sangat, ini semua salah mi di rumah orang tu lani, tapi in universal salah aku jugak. sape suruh aku telan mi tu?
tapi takkan la orang lain makan aku duk tengok je aku pon nak la melantak jugak,
tahap kejelly-an aku laju mencpai angke 110% ops terlebih 100%. 
so Mrs. jari ko kene jadi Husin Bolt *aku xreti eja* hari ni sebab lepas ni aku kene bergegas ke tandas T__T.
so kalau ada sebarang typo mahon maaf sbb aku nak cepat. tak perlulah korang bukak mata luas-luas untuk cari kesalahan aku. just ignore it okey?
sebenarnya itu bukanlah apa yang aku nak ceritakan kat engkome. the main aim aku tulis entry ni adalah bertujuan untuk share something kat aokme.
ferst, aku tahu ramai yang mencari lirik lagu nasyid Asma Ul-Husna yang dinyanyikan oleh Hijjaz. korang boleh kopi dan tepek kat microsoft word korang. bende baik 
why not korang tak copy walaupun korang dah hafal kan


Asma Ul-husna.
Nas-aluka [ perlahan ]
Yaa Man Huwallahulladzii Laa Ilaaha Illaahu
Awarrohmaanur Rohim
Almalikul Qudduusus Salaamul Mu’minul Muhaiminul ‘Aziizul Jabbaar
Almutakabbirul Khooliqulbaariul Mushowirul Ghoffar
Walqohharul Wahaabur Rozzaaqul Fattaahul ‘Aliim
Alqoobidhul Baasithul Khoofidhur Alroofi’ul Mu’izzul Mudhillus Samii’ul Bashiirul Hakamul’adl
Allathiiful Khobiir
Alhaliimul ‘Adhim
Alghofurus Syakuur
Al’aliyul Kabiirul Hafiidhul Muqiit
Alhasiibul Jaliil Al Kariimur Roqiibul Mujiibul Waa Si’ul Hakiimul Waduudul Majiidul Baa’itsus Syahid
Alhaqqulwakiil
Alqowiyul Matiin
Alwaliyul Hamiid
Almuhshil Mubdiul Mu’iid
Almuhyil Mumiitul Hayyul Qoyyum
Alwaajidul Maajidul Waahidus Shomadul Qoodirul Muqtadirul Muqoddimul Muakh Khirul Awwalul Akhiir
Addhoohirul Baatinul Waalil Muta’al Bar Ruttawwaaabul Muntaqimul ‘Afuwwur Roufum Maalikul Mulki Dzul Jalaali Qal Ikroom
Almuqsitul Al Jaami’ul Ghoniyul Mughnil Maani’ud Dhoor Runnaafi’un Nuurul Haadii Badii’ul Baaqii
Alwaaritsur rosyiidus Shobuurulladzi ladza kamits lihi Syaiun Wawas Samii’ul Bashiir
Alloohumma Solli Afdhollas Sholati’alaa As’adi MAkhluuqoo Tika Sayyidinaa Muhammadiwa’alaa alihii
Washohbihii wasallim ‘Adada Ma’luu Maatika Wamidaa Dzakalimaa Tika Kullamaa
Dzakaro Kad Dzaakiruuna Waghofala ‘An Dzikrihil Ghoofiluun.

aku bgi percuma selawat shifa, berserta maksud skali, amalkan bebanyak ianya sangat bagus buat kita umat Muhamad. kalau tak tahu macam mana nak lagukan dia korang boleh search kat youtube. ende ni antara rajin ngan malas je.

Selawat shifa:-
   
         Allah huma soli ‘ala Muhammad  
          tibbil qulubiwa dawa iha
          wa af yatil ajsadi washifa iha
               wa nuri absori wajila iha  
                  wa ‘ala alihi wasohbihi wabarik wasallim      




               (ya Allah berikanlah rahmat ke atas penghulu kami
               Nabi Muhammad S.A.W yang menyembuhkan hati2 
                 pnawarnya dan kesejahteraan bdn, ksmbuhan jga
                           chaya pglihatan & brilah rhmt kberkatan &
                       ksjahteraan atas kluaga &shabatnya)

dan yang kedua adalah aku nak cakap padan muke kat gambit sebab ko terkeluar Fear factor semalam. sory to say but serve your right :P