My Kawaii Blog

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


assalamualaikum!welcome to my blog . at first aku nak ucapkan berjuta-juta terimakasih sebab korang sudi untuk jenguk belog aku yang tak seberape ni, and I wish you Happy reading my blog. Thanks!ikhlas dari aku irisha fatihah.

Status : saya Nur irisha Fatihah berbesar hati pada hari ni sebab ko sudi datang belog aku ni walaupun korang tak bace korang klik ke page ni pun dah buat aku punye hati kembang kuncup dah. bye :D


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: MissBunnie.
Full edit: Zalfa
awner blog: cisha aldama

smksm or smku?

Assalamualaikum
seperti post tittle di atas, sha telah pun berpindah dari smk seri mahkota kepada smk Ubai. sekolahnya agak luas tapi tidak seluas smk seri mahkota kerana bilangan pelajar smk seri mahkota agak ramai berbanding smk Ubai. di smksm, form 1 ade 9 kelas dan form2 lain (f1.f2.f3,f4,f5,,f6) mempunyai lapan kelas setiap form.
di SMKU pula  f1-f3 hanya ada dua kelas setiap form. contoh: 3u1 dan 3u2 saya berada
di kelas 3u1. 
kantin?
di Smksm lebih murah berbanding SMKU. tapi okeylakan? dari segi rasa kam xleh nak cite
kos 3 hari kam duduk menuntut ilmu disana,
sha xpenah makan lagi makanan di kantin minuman penah la, tu pon yang botol punya. 
tandas
 yang ni pula terpaksa kata SMKU yang menang..
guru?
 alhamdulillah sebab cikgu kat SMKU semua baik-baik, cuma garang sikit, mereka memberikan kami sedikit kemudahan kerana memberi kami buku nota yang lengkap dari f1-f3.
tapi kene bayarlah, nothing is free. 

friend?
kebanyakannya ok je but ade lah beberapa orang yang i boleh nampak ade yang tak berapa nak ok ngan i x mati la if u hate me. yes, i know yang aku ni menumpang sekolah kau, x lama pon aku nak tumpang, Insya Allah kalau ade rezeki setahun je aku tumpang skolah kau. tak payah la tujuk perangai kerek kau puihh. randomly is okey with me cherio!
smksm or smku?
 tak guna dah nak pilih, nasi dah jadi bubur nak buat guane? tapi okeylah skolah baru pon okey jugak.
keseluruhannya?
 smku, walaupun smku mendapat tempat di hati ini, namun kenangan di smksm tetap terpahat di hati. walaupun sudah sebulan lebih meninggalkan smksm
tapi saya masih boleh ingat 1 per satu kenangan indah di smksm. 

dekat kolam depan pustaka, dekat ngan bilik cikgu izha hahahaah
wif my bestie. love her 
kat kelas uta. wakaka!
depan bilik guru satu kami ada 3 bilik guru!
wif cik yuyu, cikgu pract  kh kami

banyak lagi gambar sebenarnya cuma malas nak upload sbb tiada masa.
Assalamualaikum and bye.. muahahaha  :*