My Kawaii Blog

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


assalamualaikum!welcome to my blog . at first aku nak ucapkan berjuta-juta terimakasih sebab korang sudi untuk jenguk belog aku yang tak seberape ni, and I wish you Happy reading my blog. Thanks!ikhlas dari aku irisha fatihah.

Status : saya Nur irisha Fatihah berbesar hati pada hari ni sebab ko sudi datang belog aku ni walaupun korang tak bace korang klik ke page ni pun dah buat aku punye hati kembang kuncup dah. bye :D


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: MissBunnie.
Full edit: Zalfa
awner blog: cisha aldama

happy+penat+puas hati
Assalamualaikum
           kemungkinan besar entrie yang sha tulis kali ni kurang gambar. sebab sha betul-2 sibuk untuk majis perkahwinan kakak sha yang kedua. selamat pengantin baru kakak. daripada hari rabu lepas sha dah hantar surat mohon cuti. so, sha tak gi sekolah lah! 3hari without studying, what the hell is it right? dah la tahun ni  last PMR (penilaian menengah rendah okey!)
           so, balik je sekolah hari selasa pukul 3 tu, terus je salin baju pergi bandar (kuantan) ambik sticker, tempah cuppy, dan pergi cari hadiah untuk abg izzat, bersday dia 8hb1, malam tu pulak, ulang alik dari pekan ke panching untuk mengemas rumah.
           hari khamis tu pun sama pulang ke panching berulang alik, cuma malam tu kami tak pulang ke rumah pekan tidur di sana. hari jumaat pakteh dan abg izzat sampai. terus bgi dia hadiah tu, lepastu terus ngan tugas mengems-ngemas.
           hari sabtu! majlis berlangsung sha tak sempat duduk langsung pun, sha sorang je tinggal kat umah bersama mak sedare-sedare yang lain, dieorang semua g masjid, sha tak ikut la sbb sha mandi pun x lagi hehe. mmg bz, walaupun catering, kita ttap x boleh duduk atas sofa besar lagak macam big boss silang kaki.tetap kene melayan tetamu yang hadir *puas hati*
                                    kehadiran tetamu tidak disangka bapak ramainya!

          hari ahad! i'am already 15 PMR candidate, bangun je tido dengan kepenatan terus gosok mata yang membengkak teruk akibat kutu bab! syiten betul.capai enset tengak ade mseh dari intan IB kakak sepupu yang paling disayangi. muah-muah-muahaha.
                                        dia kata: happy birthday fatihah, belaja elok-elok, solat jangan lupa, itu ini itu                                                        ini, struggle for 8'A, i know u can do it, (Insya Allah pry me for it)
                                            ade meseh dari abang pulak: happy birthday mokbak, walaupun cara abg izzat kasar but he still remember right, dia sangat rapat dengan saya, lahir bulan satu saya13 dia 8, due hari selasa, lahir on the same timing. pukul 2. :) smilewee
                                              meseh dari akak, akak suruh blaja elok-elok, dan die kata die dan abang sayang saya, saya pun sayang anda berdua haha. ramaila para wishers yang wish ras pon ade wish, dan bdak2 baru yang lain, wahaleyy sangat happy.. okey sampai sini jela kot, bye ade mse sha update sory xde gambar, xde masa nak ambik lagipon mat i bengkak huuu