My Kawaii Blog

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


assalamualaikum!welcome to my blog . at first aku nak ucapkan berjuta-juta terimakasih sebab korang sudi untuk jenguk belog aku yang tak seberape ni, and I wish you Happy reading my blog. Thanks!ikhlas dari aku irisha fatihah.

Status : saya Nur irisha Fatihah berbesar hati pada hari ni sebab ko sudi datang belog aku ni walaupun korang tak bace korang klik ke page ni pun dah buat aku punye hati kembang kuncup dah. bye :D


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: MissBunnie.
Full edit: Zalfa
awner blog: cisha aldama

ucapan for you

Assalamualaikum  
         Hye harini nak buat ucapan khas buat kangkawan ataupun sesiapa yang Sha kenal, penting dalam hidup Sha dan sebagainya.. tapi yang Sha kenal sahaja. Yang Sha tak kenal harap maaf dan berkenalan dengan saya. Kalau rajin bacalah dan kalau malas cari nama anda sahaja dan bacalah ucapan tu. (khas buat yang mengenali diri ini sahaja) let we start.  {^◕‿◕^


Rabiyatul auni (kiri gambar) àhello my bestie, thanks for being my fren I mean my bestfren/true fren and so whatever. And I wish that persahabatan kita akan kokal.. ilap-lap-lap yuu. Aku borhanrap berharap hubungan ko ngan Azuanizan Ismail akan kekal hingga ke anak cucu. (WUHUUUUU *baca dengan intonasi sedikit menjerit)

Nur Hasimin (kanan gambar) àoma yoga-yoga, even sekarang ni ko tak rehat dengan KAMI kau tetap kawen kawan (asal typo je ni bonciii) aku.. watlek dah lakan. Aku berharap kau rehat la dengan kita-kita semula, sunyilah kantin kalau ko tak rehat sama dengan kite-kite kalau dulu ketawa sampai putus urat kentut, yelah kan kau kan sahabat yang takde perasaan. I loike u sampai mati.. join us again please. 

this is my aida. forever mine :)
Nor Aida my bestie forever. I love her to the max. menyenangkan kerja aku, dialah cikgu aku dan tukang nasihat aku. Aku doakan yang engkau akan jumpa dengan Bieber. Ehew. Bawaklah aku sekali nanti ye, aku nak botakkan kepala dia nanti ehews mohkota die. Buleh?


dish ish my beloved tasya, u know what, dialah gadis yang paling baik yang pernah saya jumpa. Aku doakan yang HD jadi milik kau semula, and si ‘batak hot’ yang cakap ba*I kat tasya BIG tu akan kuciwa. Aku bahagia tengok kau bahagia.  Ehehehe..  sayang tasya co much.. muehehe.


to my Hajar. Yang so comel-comel-comel, mata bilu-bilu tu tengoklah gambar kat atas tu.. and I hoped that our friendship akan kekal abadi ecewahhh.. jangan sombong dengan aku macam orang tu tau. And kim salam kat si auni bola tu..


this is my kaka angkat ecewah comelkan die, maceh kak (^^) and saya harap kita akan lebih akrab ye kak. Saya sayang akak. Ehews {^◕‿◕^}



ღ en de last one is my brother ormaybe my beloved brother ecewahh.. takde mende lah nak elobrate pasal abang :) but saya Nur Irisha Fatihah always support abang and saya doakan suatu hari nanti abang akan jadi bintang youtube macam Najwa Latif, Ainan Tasneem or maybe IammNeeta. Ehehe ◕‿-suara abang sedap :)


           Nasib Mrs jari tak buat problem tanpa anda siapalah saya, saya sayang jari saya muehehehe. doublo triple love ❤❤❤❤❤❤❤